تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,تحقیق,تحقیق در موردمدیریت ارتباط با مشتری,تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

بخشی از متن تحقیق:ضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصص‌های لازم مجهز شوند.     ضرورت بهره‌گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصص‌های لازم مجهز شوند. از همین رو در طول دهه ۹۰، فرآیندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری‌اطلاعات،‌که درارتباط با مشتری است، مجدداً مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و این موضوع که امروزه ”مدیریت ارتباط با مشتری“ نامیده می‌شود، به‌عنوان یک ضرورت اساسی در عرصه فعالیت های اقتصادی مطرح گردیده است. ”مدیریت ارتباط با مشتری“ شامل مجموعه ای از فعالیت‌ها است که سبب ارتقاء زنجیره ارزش یک سازمان می‌گردد. زنجیره ارزش در برگیرنده عواملی‌مانند: صرفه‌جوئی در هزینه تولید کالا، بهبود کیفیت آن، سرعت، حساسیت و انعطاف پذیری فرآیند کار، افزایش مهارت کارکنان و قابلیت پایداری و دوام تولیدات است که هر سازمان برای کسب رضایت مشتریانش از آن بهره می‌گیرد. ازآنجا که لازمه پیشتازبودن در فعالیتهای اقتصادی کسب‌و‌ارائه “ایده‌نو” است کاربرد‌مثبت‌”مدیریت‌ارتباط‌با مشتری“ در‌فعالیت‌های اقتصادی اهمیت می‌یابد. این‌مقوله از دیدگاه مشتری افزایش حساسیت تولیدکننده نسبت به نیاز مشتری و بهبودکیفیت‌ تولیدات تلقی می‌گردد. در ضمن ”مدیریت ارتباط با مشتری“ با تأکید بر کنترل و کاهش هزینه ها و افزایش بهره‌وری،‌ زنجیره ارزش را‌ تقویت‌ می‌کند و سیاستها و روشهای اداری شرکت‌ را برای مشتری شفاف می‌سازد. به ‌بیان دیگر ”مدیریت‌ ارتباط‌ با مشتری“ شامل کلیه گامهایی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ارتباطات سودمند با مشتری برمی‌دارد و در چارچوب کار گروهی برای تحقق اطمینان و جلب رضایت مشتری تعریف می‌شود. این‌گونه فعالیتها معمولا تحت‌عنوان فروش، بازاریابی‌و‌خدمات تخصصی انجام می پذیرند. اهمیت مقوله ”مدیریت ارتباط با مشتری“ از آنجا ناشی می‌شود که برای هر مؤسسه‌ا‌ی حفظ مشتریان قبلی نسبت به جلب مشتریان جدید از اولویت بیشتری برخوردار است. براساس بررسی به عمل آمده از ۲۰۰۰ نفر در یک مرکز تجاری بزرگ‌به‌نام ”مرسر“، ۶۶% ازپاسخگویان براین‌باور بودند که برقراری‌و‌حفظ ارتباط با‌مشتری،‌بزرگترین عامل موفقیت هر سازمان در رقابتهای اقتصادی است. در ضمن برنامه مؤثر ارتباط با مشتری به بهبود رضایت مشتری، رشد بیشتر درآمد سازمان و افزایش قدرت رقابت آن و بازگشت سریع تر سرمایه منجر خواهد شد. بدیهی است نیل به این هدف، منوط به فعالیت گروهی درسازمان است. جهت نیل به این هدف فرآیندهای ”مدیریت ارتباط با مشتری“، سیستمی را ایجاد می‌نماید که برای به حداکثر رساندن بازده سازمان، افراد در قالب یک تیم به گونه ای کار می کنند که منابع بهینه سازی روند تولید به خوبی کنترل شده و مورد استفاده قرار می گیرد. در این راستا کارشناسان فناوری اطلاعات بر این موضوع تاکید دارند که کار تیمی در کارآیی سازمان و تثبیت استانداردها و بهبود کیفیت در سرتاسر سازمان سهم بسزایی دارد. زیرا کار تیمی موجب حل سریع مشکلات مشتریان می شود و رضایت عمیق آنان را به ارمغان می‌آورد. افزون بر این دستاورد”مدیریت‌ارتباط با مشتری” به بهبود ارائه خدمات‌به مشتری، افزایش ارتباطات‌‌با‌آنان،کاهش هزینه‌های توزیع و توجیه بهره‌گیری ازامکانات پیشرفته جهت حضور مستمردرعرصه فعالیت‌های‌اقتصادی‌مانند‌تجارت‌الکترونیکی کمک می نماید. به همین دلیل امروزه بسیاری از سازمانهای دست اندر کار در فعالیت های اقتصادی بین المللی برای پیشبرد برنامه تغییر و دگرگونی در کسب و کارشان از ”مدیریت‌ارتباط با مشتری“ بهره می گیرند و به این نکته اذعان دارند که ”مدیریت ارتباط با مشتری“ برای راهبرد حفظ مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر عصر اطلاعات به انقلاب در دانش منجر شده است و سازمانهای اقتصادی فعال در سطح جهان برای دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی به خوبی دریافته اند که چگونه از پایگاه اطلاعات کامپیوتری، کتابخانه ها، آرشیوها و مراکز اطلاع‌رسانی و در کل از دانش موجود حداکثر بهره را بگیرند. بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که رمزموفقیت سازمان‌های پیشتاز درعرصه فعالیت های اقتصادی در توان فکری، استراتژی صحیح، حفظ اسرار تجاری، آگاهی به لیست و نیازهای مشتریان خود و ارتقاء دانش کارکنان آن سازمان نهفته است. از آنجا که در این مقطع تاریخی تکنولوژی به صورت نرم افزار تعاملی، در حال تغییر شیوه اداره و برخورد با مشتریان است. در این راستا فرآیندها و روشهای نوین و تربیت افراد برخوردار از مهارتهای جدید در حال دگرگونی است و مجموعه های اطلاعات فردی به مبانی و اساس دانش جمعی تبدیل می‌شوند. کسب این مبانی دانش و ثبت اطلاعات به گونه‌ای که دسترسی به آن آسان و قابل بازیابی باشد، چالشی مهم برای این قرن محسوب می‌شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت اگر ”مدیریت ارتباط با مشتری“ به درستی اجرا گردد، می تواند به مدیریت آگاهانه بیانجامد، که به نوبه خود به افزایش درآمد سازمانها از طریق بهره گیری از اطلاعات و تقویت دانش سازمانی در جهت تخصیص آسان منابع و یافتن بهترین راه حلها و متناسب سازی سریع آنها با نیازهای مشتریان منجر می گردد. و به تبع این موضوع توسعه و به کارگیری ”مدیریت دانش“ مناسب و یک سیستم مدیریت مؤثر برای به دست آوردن سرمایه فکری برای سازمان و گسترش کار تیمی، کاهش بار کار فردی و ارتقاء کارائی فعالیتهای اقتصادی را در پی داشته باشد. بدون شک همگام با “مدیریت ارتباط با مشتری” باید به اهمیت موضوع مدیریت برخوردار از دانش در سازمان نیز توجه نمود، طراحی، به کارگیری و اجرای ”مدیریت ارتباط با مشتری“ نیازمند سرمایه گذاری قابل توجه در وقت و منابع مختلف است. این امر مستلزم تعهد بلند مدت مدیریت اجرایی سازمان، درک تاثیر آن بر روی کسب و کار از طریق تغییر فرآیندها و تمایل به بهره‌برداری از فنـاوری جدیـد برای بهبـود‌ کار است. از این رو، یک ‌عامل مهم مـوفقیت برای مدیریت اجرایی سازمان، درک ضرورت گزارش گیری جهت انعکاس نتایـج فرآیندهای جدید مدیریت کسب و کار است. افزون بر این پیوند ”مدیریت دانش“ و ”مدیریت ارتباط با مشتری“ به‌وجود آورنده یک مفهوم منطقی است. برخی ازمدیران ارشد معتقدند که دانش ابزار کسب قدرت و موفقیت در کار است با وجود این برای حـرکت به سوی اجرای استراتژی های تقویت کننده و توسعه دانش خود تمایل چندانی نشان نمی‌دهند. اما باید به این نکته انکارناپذیر توجه نمود که به هنگام بهره مند شدن افراد یک سازمان از دانش و موفقیت سایر فعالان امور اقتصادی، در واقع افراد تأثیرپذیر فراتر از چارچوب فکری خود دستاورد داشته‌اند. در نتیجه این تأثیرپذیری فکری، آنها را به تبادل دانسته های خود با دیگران تشویق می کند و بدون شک این دسته از سازمانها که به ‌گونه‌ای اثر;بخش به خلق و ارائه دانش و به کارگیری آن در جهت افزایش کیفی خدمات و تولیدات و جلب رضایت مشتری می‌پردازند، در زمره سازمانهای پیشتاز در عرصه فعالیت رقابتی خواهند بود…این تحقیق با فرمت word قایل ویرایش در اختیار شما قرار می‌گیرد.تعداد صفحات تحقیق: 16

 

مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری دانلود تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق در موردمدیریت ارتباط با مشتری پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق

  • تحقیق سازمان تجارت جهانی

    تحقیق در مورد سازمان تجارت جهانی,تحقیق سازمان تجارت جهانی,تحقیق سازمان تجارت جهانی با فرمت word,تحقیق مدیریت سازمان تجارت جهانی,دانلود مقاله سازمان تجارت جهانی,سازمان تجارت جهانی,مقاله سازمان تجارت جهانی دانلود تحقیق سازمان تجارت جهانی دانلود فایل دانلود تحقیق در مورد سازمان…

  • تحقیق محاسبات پخش بار در شبكه داخلي نيروگاه سيكل تركيبي يزد

    پخش بار,سیکل ترکیبی,شبکه داخلی,نیروگاه تحقیق محاسبات پخش بار در شبكه داخلي نيروگاه سيكل تركيبي يزد رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق باموضوع محاسبات پخش بار در شبكه داخلي نيروگاه سيكل تركيبي يزد ،در قالب word و در 173 صفحه، قابل ویرایش،…

  • جزوه آموزشی گلکاري (علوم باغبانی) رشته کشاورزی

    جزوه گلکاري,جزوه گلکاري علوم باغبانی,جزوه گلکاري کنکور,جزوه گلکاري کنکور ارشد,جزوه گلکاري کنکور دکتری,دانلود جزوه گلکاري,دانلود جزوه گلکاري علوم باغبانی,دانلود جزوه گلکاري کنکور,دانلود جزوه گلکاري کنکور ارشد,دانلود جزوه گلکاري کنکور دکتری دانلود جزوه آموزشی گلکاري (علوم باغبانی) رشته کشاورزی دانلود فایل…

  • تحقیق آشنایى با مفاهیم پایه FRP و مرورى بر تحقیقات انجام شده

    frp چیست,آشنایی با frp,پاورپوینت frp چیست,پاورپوینت میلگرد frp,پاورپوینت ورق frp,پایان نامه frp,تحقیق frp چیست,تحقیق میلگرد frp,تحقیق ورق frp,مقاله frp چیست,مقاله میلگرد frp,مقاله ورق frp,میلگرد frp,ورق frp دانلود تحقیق آشنایى با مفاهیم پایه FRP و مرورى بر تحقیقات انجام شده دانلود…

  • تحقیق جنبه های زیست جغرافیایی و تکاملی دوره خواب گیاهان

    تحقیق خواب گیاهان,تحقیق در مورد خواب گیاهان,خواب زمستانی گیاهان,خواب گیاهان,دوره خواب بذر,دوره خواب دانه,دوره خواب گیاه,دوره خواب گیاهان,مقاله خواب گیاهان,مقاله در مورد خواب گیاهان,مقاله درباره خواب گیاهان دانلود تحقیق جنبه های زیست جغرافیایی و تکاملی دوره خواب گیاهان دانلود فایل…

  • تحقیق بررسی مبانى اجتماعى بازاريابى

    پاورپوینت مبانى اجتماعى بازاريابى,تحقیق در موردمبانى اجتماعى بازاريابى,تحقیق مبانى اجتماعى بازاريابى,دانلود تحقیق در مورد مبانى اجتماعى بازاريابى,دانلود تحقیق مبانى اجتماعى بازاريابى,دانلود مقاله مبانى اجتماعى بازاريابى,مبانى اجتماعى بازاريابى تحقیق بررسی مبانى اجتماعى بازاريابى رفتن به سایت اصلی بخشی از متن تحقیق:مبانى…

  • پاورپوینت آلودگی انگلی در دام ها

    آلودگی انگلی در دام ها,آلودگی انگلی در ساس,آلودگی انگلی در شپش,آلودگی انگلی در کک,آلودگی انگلی در مگس,بیماری های انگلی,بیماری های انگلی دام,بیماری های انگلی در اسب,بیماری های انگلی در ایران,بیماری های انگلی در ماهی,تحقیق آلودگی انگلی دانلود پاورپوینت آلودگی انگلی…

  • مقاله ترجمه شده با عنوان تقویت پلی وینیل کلرید با افزودن نانوذرات کربنات کلسیم، به همراه اصل مقاله

    ترجمه مقالات مهندسی شیمی,ترجمه مقاله مهندسی شیمی,دانلود ترجمه مقالات مهندسی شیمی,دانلود مقاله مهندسی شیمی با ترجمه,مقالات ترجمه شده شیمی,مقاله ترجمه شده شیمی,مقاله ترجمه شده مهندسی شیمی,مقاله مهندسی شیمی با ترجمه دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان تقویت پلی وینیل کلرید…

  • تحقیق میزان بهره مندی دانشجویان از اهداف سیاسی مطبوعات

    دانشجویان,سیاسی,مطبوعات,میزان بهره مندی تحقیق میزان بهره مندی دانشجویان از اهداف سیاسی مطبوعات رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق با موضوع میزان بهره مندی دانشجویان از اهداف سیاسی مطبوعات،در قالب word و در 105 صفحه، قابل ویرایش، شامل:فصل اول: کلیاتفصل دوم: ادبیات…

  • مقاله ترجمه شده با عنوان رایانش ابری اجتماعی (سوشیال کلود کامپیوتینگ) با استفاده از شبکه‌ اجتماعی

    ترجمه مقاله رایانش ابری اجتماعی,ترجمه مقاله شبکه‌ اجتماعی,دانلود ترجمه مقاله رایانش ابری اجتماعی,دانلود مقاله ترجمه شده رایانش ابری اجتماعی,دانلود مقاله ترجمه شده شبکه‌ اجتماعی,مقاله ترجمه شده رایانش ابری اجتماعی,مقاله ترجمه شده شبکه‌ اجتماعی مقاله ترجمه شده با عنوان رایانش ابری…